søndag den 12. oktober 2008

Flere julekort

så fik jeg lige lavet lidt julekort




9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej
Jeg synes, at det er nogle helt vildt flotte julekort, du har lavet.
De er meget enkle og stilrene eller hvordan jeg nu skal sige det. Super flotte i hvert tilfælde ; ) : )

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Hvor er dine julekort da fine......

Sådan et flot kort kan modtageren kun blive glad for at modtage... Og hvor er du bare i god tid...

Rikke sagde ...

wau du har haft travlt...
er helt vild med det der er anden sidst.. det med glædelig jul og juletræerne... det er super flot og anderledes...send lige det til mig når vi når dertil haha

Unknown sagde ...

hvor er de flotte dine julekort :)

Olivia sagde ...

super flotte julekort Trine :-) Glæder mig til at modtage mit....hi hi hi...

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super flotte julekort du har fået lavet. Jeg er også selv igang med den helt store produktion af julekort.

Sarah sagde ...

wow en masse vildt flotte julekort du har lavet.
Jeg er ikke rigtig kommet igang med julekortene endnu.

Karina Beck sagde ...

Hej Trine
Der er en udfordring til dig på min blog.
God weekend.
Karina

MULTISCRAP sagde ...

Super lækre julekort.

Kan godt lide dine farvesammensætninger mm.

Og så mange du har fået lavet :-)

Iben